Κυριακή, 31 Μαΐου 2009

Συμπληρώματα διατροφής

Τα συμπληρώματα διατροφής είναι διατροφικά προϊόντα με στόχο τη συμπλήρωση της συνήθους δίαιτας.
Περιέχουν συμπυκνωμένα ένα ή περισσότερα θρεπτικά συστατικά για την συμπλήρωση του ημερήσιου διαιτολογίου όταν δεν είναι ισορροπημένη η διατροφή.Δεν πρόκειται για φάρμακα.Καταναλώνοντας ημερησίως 5 μικρομερίδες φρούτων,λαμβάνουμε σημαντική ποσότητα βιταμινών,ιχνοστοιχείων και φυτικών ινών.Συμπεριλαμβάνοντας στην δίαιτά μας κάποια ειδικά τρόφιμα που περιέχουν συγκεκριμένα συστατικά που αποδεδειγμένα έχουν ευεργετική δράση(π.χ. αντιοξειδωτικές βιταμίνες)καλύπτουμε ακόμα περισσότερο τις διατροφικές μας ανάγκες.
Μια τυπική δυτική δίαιτα σήμερα,περιέχει μικρότερες ποσότητες βιταμινών,μεταλλικών στοιχείων,ασβεστίου,μαγνησίου,σιδήρου,χαλκού από όσες χρειάζονται.Εκεί εισέρχονται τα συμπληρώματα διατροφής,βοηθώντας στην επαρκή πρόσληψη όλων των απαραίτητων στοιχείων.Συνήθως είναι ευκολα στην παρασκευή τους και είναι ιδανικά για πολυάσχολους τρόπους ζωής.

Η πρότασή μας για συμπληρώματα διατροφής και υγιεινής διατροφής ΕΔΩ

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2009

Το πρόβλημα της παιδικής παχυσαρκίας

Η παχυσαρκία αποτελεί την κύρια αιτία θνησιμότητας στις ανεπτυγμένες χώρες και η εμφάνισή της στα παιδιά συνεχώς αυξάνει.Έχει αυξηθεί τουλάχιστον κατά 50% τις τελευταίες δεκαετίες.
Εκτός της σωματικής διάστασης,έχει και ψυχικές επιπτώσεις.

Τα λιποκύτταρα στο σώμα μας δημιουργούνται σε 3 φάσεις της ζωής μας:
  1. ενδομήτριος ζωή
  2. ηλικία 2-8 ετών
  3. εφηβεία
Τα παιδιά γίνονται παχύσαρκα για διάφορους λόγους.Οι πιο συνηθισμένοι είναι η κληρονομικότητα,έλλειψη σωματικής δραστηριότητας,η κακή διατροφή και συχνά ο συνδυασμός όλων των παραπάνω.Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις ορμονικών διαταραχών.
Τα παιδιά των οποίων οι δυο γονείς είναι παχύσαρκοι έχουν 80%πιθανότητα να γίνουν παχύσαρκα.Ο κίνδυνος αυτός κατεβαίνει στο 8% αν κανένας από τους γονείς δεν είναι παχύσαρκος.
Η συχνή κατανάλωση αναψυκτικών και γλυκών πλούσιων σε ζάχαρη και θερμίδες,καθώς και η χαμηλή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών αυξάνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας.
Η καθιστική ζωή,οι πολλές ώρες τηλεόρασης και βιντεοπαιχνιδιών μειώνουν τον μεταβολισμό και αυξάνουν το τσιμπολόγημα.
Ακόμα,το άγχος και το στρές μπορούν να οδηγήσουν σε υπερκατανάλωση φαγητού.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
Υπέρταση
Διαβήτης
Υπερλιπιδαιμία
Αναπνευστικές διαταραχές
Ορθοπεδικές διαταραχές
Ψυχολογικές διαταραχές(κατάθλιψη)

Εκτός της σωστής διατροφής λοιπόν,είναι σημαντική η άσκηση για το παιδί.
Η άσκηση σε νεαρές ηλικίες εκτός από τα θετικά για τον οργανισμό,βοηθάει το παιδί και στην κοινωνικοποίησή του καθώς αλληλοεπιδρά με άλλα παιδιά.
Και μειώνουμε τις ώρες που το παιδί περνάει μπροστά στην τηλεόραση.Στο κάτω-κάτω,υπάρχει και τίποτα ουσιαστικό να δεί σε αυτήν?

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2009

Υγεία-σημαντικές συμβουλές

Απάντησε στο τηλέφωνο με το ΑΡΙΣΤΕΡΟ αυτί.
Μην πίνεις καφέ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ την ημέρα.
Μην καταπίνεις φάρμακα με ΚΡΥΟ νερό.
Πίνε περισσότερο ΝΕΡΟ την ημέρα, λιγότερο τη νύχτα.
Ελαχιστοποίησε την ποσότητα των ΛΙΠΑΡΩΝ φαγητών που καταναλώνεις.
Μη ξαπλώσεις αμέσως μετά τη λήψη φαρμάκων πριν κοιμηθείς.
Ο καλύτερος χρόνος για τον ύπνο είναι από τις 10μμ το βράδυ μέχρι τις 6πμ το πρωί.
Κράτα απόσταση από ΦΟΡΤΙΣΤΕΣ κινητών τηλεφώνων.
Όταν η μπαταρία σου βρίσκεται στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ γραμμή, μην απαντήσεις στο τηλέφωνο διότι η ακτινοβολία είναι 1000 φορές μεγαλύτερη.

Κυριακή, 10 Μαΐου 2009

Κόλπα και κοινοί μύθοι.ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ!

  1. Το λίπος με παχαίνει.Δεν μας φταίει το λίπος των τροφών μας.Είναι πολλών ειδών λίπη,ρυθμοί μεταβολισμού και τύποι σώματος.Διαφορετικοί άνθρωποι,αντιδρούν διαφορετικά στα λίπη.Δεν μας παχαίνει το λίπος των τροφών.Η λανθασμένη διατροφή και η έλλειψη άσκησης μας παχαίνουν.
  2. Για να χάσεις κιλά,μην τρώς.Αυτό είναι μια επιδημία του μυαλού.Αν δεν τρώς τίποτα,σύντομα δεν θα έχεις ενέργεια,θα πεινάσεις και θα καταναλώσεις την 3πλάσια ποσότητα φαγητού για να αναπληρώσεις.Ακόμα και αν χαθούν κάποια κιλά,θα χαθούν εις βάρος της ενέργειας και της ψυχικής διαύγειας.Μην τρώτε λιγότερο-τρώτε σωστά.
  3. Οτι λειτουργεί για εκείνον/η,θα λειτουργήσει και για μένα.Καθένας έχει διαφορετικό σώμα,πρόγραμμα.Αντιγράφοντας τη δίαιτα κάποιου δεν σημαίνει οτι θα φέρει τα ίδια αποτελέσματα.Μπορείτε να πειραματιστείτε τρόπους μέχρι να ανακαλύψετε τι λειτουργεί για εσάς.
  4. Light.Υπάρχουν λαϊτ εκδόσεις για όλα.Ένα τέτοιο προϊόν μπορεί εύκολα να είναι το κανονικό προϊόν,διαλυμένο με νερό.Άρα πληρώνεις περισσότερο για άγευστο νερό και λιγότερη τροφή.
  5. Χωρίς Λίπος.Οποιοδήποτε προϊόν μπορεί να βαφτιστεί "fat free" αν το περιεχόμενό του σε λίπος αντικατασταθεί από ζάχαρη.Και η ζάχαρη θα καταλήξει να γίνει λίπος στο σώμα σας.

Πέμπτη, 7 Μαΐου 2009

Οι περίεργοι άνθρωποι... σε κάνει να σκεφτείς...

Πολύ περίεργη ράτσα οι άνθρωποι.
  • Θα πλήρωναν μέχρι και 230€ για να κάνουν σέρβις στο αμάξι τους,από φόβο μην τους αφήσει κάποια μέρα,
  • Πληρώνουν ίσως και 10€ την ημέρα για τσιγάρα,
  • Αγοράζουν στα παιδιά τους ανθυγιεινές τροφές λόγω έλλειψης χρόνου,
  • Πηγαίνουν στον γιατρό κυρίως ΑΦΟΥ αρρωστήσουν,
  • Εμπιστεύονται τσαρλατάνικες μεθόδους,για να λύσουν κάποιο πρόβλημα υγείας,
και μετά λένε ότι δεν έχουν λεφτά για να προσέξουν την υγεία και διατροφή τους!!

Το αμάξι αν σε αφήσει κάποια μέρα,πας και το φτιάχνεις.Η παίρνεις άλλο.Το σώμα σου αν σε αφήσει α)για να το φτιάξεις(αν φτιάχνεται),θέλει τρεχάματα και πολύ πιο πολλά λεφτά από όσα θα ξόδευες για να μην φτάσεις σε αυτό το σημείο, β)δεν μπορείς να πάρεις άλλο.

Γιαυτό το μυστικό είναι η ενημέρωση και η πρόληψη.
Δεν έχει νόημα η γκρίνια για το σύστημα υγείας,αν ο ίδιος δεν κάνεις ότι περνάει από το χέρι σου ώστε να αποφύγεις να σου χρειαστεί.Τουλάχιστον όσο περνάει από το χέρι σου....
Η σωστή διατροφή έχει σαν στόχο την πρόληψη και την θωράκιση του οργανισμού!

Κυριακή, 3 Μαΐου 2009

Τι είμαστε

Δεν θα βαρεθούμε να το λέμε όσο μυστικιστικό,εσωτερικό ή κομπογιαννίτικο και αν ακούγεται!

Δεν είμαστε οτι τρώμε.Είμαστε οτι λέμε μέσα μας στον εαυτό μας οτι είμαστε και πόσο σεβασμό έχουμε προς το σώμα μας.

Όποιος διαφωνεί,ας εξετάσει τον τρόπο που μεταχειρίζεται το σώμα και την προσωπικότητά του.
Η υγεία έχει να κάνει με το πόσο εκτιμούμε το σώμα μας.Αν το εκτιμήσουμε οταν πια θα είναι άρρωστο,τότε θα είναι αργά.

Και πρός Θεού,προστατέψτε τα παιδιά από τα γρήγορα φαγητά και τις αηδίες που καταναλώνουν.Σε αυτά μπορεί να αρέσουν αλλά δεν καταλαβαίνουν τις συνέπειες που έχουν και τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν.


Παρασκευή, 1 Μαΐου 2009

Πρόταση για την γρίπη των χοίρων

Μπορεί να μην υπάρχει μια συγκεκριμένη θεραπεία για την γρίπη των χοίρων μέχρι στιγμής,αλλά υπάρχει προληπτικό μέτρο.Απλό και φθηνό.
Ο Dr.Josip Loncar προτείνει σαν προληπτικό μέτρο την κατανάλωση μελιού.Επισημαίνει οτι η γρίπη των χοίρων είναι νέα μορφή γρίπης για την οποία δεν υπάρχει ακόμα εμβόλιο και δεν συνιστώνται τα υπάρχοντα αντιβιοτικά ως μέσο καταπολέμησης,οπότε το μελι με τις γνωστές του ιδιότητες κάνει καλό.Οχι ως καταπολέμηση,αλλά ως πρόληψη.Το μέλι δυναμώνει τον οργανισμό και μειώνει τον κίνδυνο αρρώστιας.
Επισημαίνεται οτι το μέλι δεν θα πρέπει να το βάζουμε σε νερό με μεγαλύτερη θερμοκρασία από την θερμοκρασία του σώματός μας,γιατί έτσι χάνονται οι βιταμίνες.
Η ιδανική δοσολογία μελιού είναι= 1 γραμμάριο μελιού για κάθε κιλό του σωματικού βάρους.

Συμπληρώνεται πώς έρευνες έχουν δείξει πώς το μέλι συμβάλλει στην ευεξία και έχει θετικές επιδράσεις στην πρόληψη από τους μύκητες. pan>