Τρίτη, 7 Απριλίου 2009

Γιατί φρούτα και λαχανικά?


Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να έχουμε μια πολύχρωμη διατροφή.
Τα φρούτα και λαχανικά πρακτικά δεν περιέχουν λίπος,έχουν χαμηλές ποσότητες αλάτων και είναι πηγές ινών.Κάποια,όπως το καρότο,περιέχουν βιταμίνη Α που βοηθάει στην υγεία των ματιών.Άλλα φρούτα και λαχανικά όπως οι μπανάνες και το σπανάκι,περιέχουν κάλιο,το οποίο είναι απαραίτητο για σωστή λειτουργία νέυρων και μυών.Τα πράσινα λαχανικά περιέχουν βιταμίνη Β,η οποία είναι απαραίτητη για την μετατροπή της τροφής σε ενέργεια.
Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει οτι τα φυτικά συστατικά των φρούτων και λαχανικών,βοηθάνε στην προστασία 7 βασικών οργάνων μεταξύ των οποίων η καρδιά,τα μάτια,το συκώτι,νεφρά,το δέρμα.
Περιέχουν επίσης μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών.Τα αντιοξειδωτικά μας προστατεύουν από τις διάφορες ελεύθερες ρίζες που μπορούν να βλάψουν τις κυτταρικές μεμβράνες.Επίσης τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα,δυναμώνουν τους μύες,καθώς και τα οστά.
Δυστυχώς οι μισοί και παραπάνω Έλληνες 'ξεχνάνε' να φάνε φρούτα σε μια ημέρα.
Είναι πολύ σημαντική η ένταξη των φρούτων και λαχανικών στα γευματά μας κάθε μέρα,ώς μέρος μιας ισσοροπημένης διατροφής.Όταν νιώθουμε πως θέλουμε ένα σνακ,τι καλύτερο από ένα φρούτο?Δίνει τα απαραίτητα στο σώμα μας σε αντίθεση με τα προπαρασκευασμένα σνακ που δέν προσφέρουν τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου